Tuesday 16 July 2013

Thank You :)

Lama tak update blog . Dah berape kali entah la aku kena game :'3 . Haishhh . Aku tak pandai nak bercinta kot that why asyik kena tinggal . Kalau ade gf , aku nak kena handle dye , family , masalah aku lagi . Pelajaran aku dah makin teruk dah . Kalau tak elok je :) . Hmmmm . Aku ingat kalau ade gf boleh la happy kan aku sejuk kan hati aku bila aku tengah takde mood . Ni bile aku merajok je or takde mood mesti buat tak peduli je dengan aku . Bile kamu merajok aku mesti pujuk . Kalau aku merajok kamu pun nak merajok . Happy ke aku ??? Aku buat-II happy je selama ni sebab tak nak bagi kite gaduh ... Aku dengan ex kamu mane kamu paling sayang??? Ex kamu kan . Aku ni ibarat kan ex kamu je and ex kamu ibarat kan bf . Kamu bukan tahu pun perasaan aku . And bukan pernah peduli pun dengan aku ..... Tak sampai sebulan pun kite dah ade ending .... All decision is up to you . Aku harap bila kamu dah baca ni nanti jangan la dendam dengan aku .... Aku luah kan ape yang aku ade je . Siapa lagi nak dengar luahan aku... Hanya mampu menulis dekat sini je bagi kepuasan diri ni ..........

 


 

No comments:

Post a Comment